Skip to main content
  1. 1 Hvad
  2. 2 Hvordan
  3. 3 Skadeomfang
  4. 4 Vedhæft dokumenter
  5. 5 Yderligere oplysninger
  6. 6 Afslut
Hvad er der sket

Hvad er der sket?

Vælg den kategori, der passer til skaden, der er sket, fx Ulykkesskade hvis du selv er kommet til skade. Eller vælg Skade på køretøj, hvis du vil anmelde en skade på bil eller andre køretøjer. Hvis flere kategorier passer til skaden, skal du vælge den kategori, der passer bedst.
åpnet modalvindu for
Information

Vejledning

Af hensyn til en effektiv behandling af din skade, beder vi dig udfylde alle oplysninger i anmeldelsen. Oplysninger med ( * ) skal du altid udfylde. Sammen med de øvrige oplysninger, vil dette hjælpe os til at foretage en hurtig behandling af din skade.

Forløb

Vi modtager og behandler din anmeldelse. Hvis vi har brug for yderligere oplysninger kontakter vi dig.

Information

Har du brug for at komme videre med at anmelde din skade, kan du læse mere under Vejledning. Der er også indsat hjælpetekster ud for nogle spørgsmål.
åpnet modalvindu for
Copyright © Tryg Forsikring . Klausdalsbrovej 601, DK-2750 Ballerup . Tel. +45 70 11 20 20
åpnet modalvindu for

Du har gemt din skadeanmeldelse

Vi har succesfuldt gemt din kladde.
Hvad er der sket:
  • Vi sender dig en mail med information om den gemte kladde.
  • Kladden er personlig og kan kun genoptages af dig.
  • Du kan finde din gemte kladde af anmeldelsen på Min side.
  • Uanset hvor mange gange du gemmer undervejs, er der altid kun gemt en kladde på denne skade.
  • Kladden bliver gemt op til 30 dage, hvorefter at den bliver automatisk slettet.
Gå til Min side
åpnet modalvindu for

Din session er udløbet

Din session er udløbet. Vi har gemt din skade for dig, og du kan genoptage anmeldelsen ved at logge på Min Side.
åpnet modalvindu for

Din session er udløbet

Din session er udløbet. Vær venlig at logge ind igen.